Artist
Invincible/Israel/Palestine
Latest
Yep, another trip. You ready? Let’s go!! World-hiphop back again. More hot joints for your ear piece and brain dome. Snap ya fingers, bopped ya head and stomp ya feet to the mix Bazarro presents. Tune in, enjoy and spread the word…Let’s go!!
Yes, yes!! How are you today?? Hope you feeling good because the feel good vibe doesn’t stop here. Btr today, right now we going to rock for you. Another dope mix traveling the world, bringing you world hip-hop. Buckle up, clean out your ears and open up your mind. We got some tunes for you!! Let’s go!! Bazarro do it!
Yeah and you don’t stop. Get ready for another trip, another blast of good music for your brain piece. As we travel thru some stormy weather, that won’t stop us from bringing what you wanna hear. Something different, something fresh & something new. No same ole same ole here. You know we use all this fuel for a good reason. To keep the balance in the universe with some good music besides some of that other music that they play, dem OTHER GUYS who play one record one thousand times. Not here. You sound good? Cool, we will fly to your country and support you. New here ? Well the proof is in the mix. Listen & enjoy, then tell me how u feel. Let’s go!
So huh, out here in NYC and I’ll say the east coast has been wet and stormy. So we here to bring some joy to the constant rain. Another ill mix of World Hiphop. Hard to fly in this turbulent weather but we gotta do it. If we have plane trouble we will cancel the trip but not the music. Maybe we can just sit on the tarmac for a couple of hours,, lol. No, not that. Just wait for the weather to clear. In the meantime rock to some joints during the delay. You can’t delay great music. So be patient, sit back and listen. Let’s go!!!
Get ready, the pilot has arrived. Crazy Dj Bazarro is ready to take you on another flight for good music around the globe. Fasten your seat belts. BreakThru Radio, we break artists and we break sound barriers. Doing, what nobody else is doing. Thinking out the box. Sit back..take your selfies, all that. We going another dope trip…Enjoy!!!
Yooo!!! Did you see the fight? Yes or No? Some people are like who cares? Second question is, did you hear the after fight music Bazarro provided on Breakthru Radio. U didn’t? Well it’s right hear for you. Just click play, boom. Bazarrro rocking joints all night. Scouring the planet for something different. Pachiao might be listening too, he from the Phillipines. So after the fight, here it is, the rumble in the jungle, thriller in the manillla mix..lol

recommendations