Artist
Esthero
Latest
Yes, we're rocking on top of the world with the hottest show. Not trying to melt the polar caps on purpose, but when you're hot you're hot. World Hip Hop. Another hot episode. We're un-stoppable! Hot songs from around the world, united as one on one hot show. Got it? Get out the way or join us. Let's rock!!!
Ahh man!! Back home from another beautiful trip. Yep Tampa, my second home. Had my 4th birthday party of the month celebrating it out in Tampa & Orlando. Oh well time to get back to work with the music mixes. I know you ready for a new show so let's get it. Shout out to all my peoples, Dj Casper, Dj Fader, Dj Deacon, Dj Sandman & Dj Toshi. All my homegirls, Shadina, SneakerChic, Moca, Tameeka, Precious and the fans who came out to see me and DJ Amir rock…New show. Let's go...
Another dope mix of music from around the world. Not just from around the block. This what we do ... We're hotter than the humidity in NYC. Boom! Go!
What the deals ya'll? Yeah we back up in here for another dope sunday of world-hiphop joints. Don't be mad because the madness doesn't stop. It's our fault we bring you the greatness with no fakeness, nah mean? LOL!! Okay check out the mix. You know that Napoleon Da Legend joint Black Privilege 2 been most requested on my DM on twitter. People loving that joint. You can find it on "Steal This Mixtape part 2" free download, word. So let's go and check out some great music from around the world!!!
What?? March right around the corner...Damnn!! Gotta pay these bills, LOL. To ease the past due pain I got a funky dope set for ya'll to rock to. Yeah man, Mexico, Ecuador, Columbia, Toronto and many more pit stop we gotta make to rock your headset. Yeah Bazarro on the mix and that's what it do. Make sure you pick up that new Cohen@Mushon album in stores, they from Israel. The legend Dj Krush is in the mix. I'm a stop talking. Let's go.!!!